- Jediná součástka která je potřeba jsou DIODY(4diody nebo 2xdiodový můstek), které vydrží velký proud. Lze použít diody, které se nacházejí v ATX zdroji, ty jsem použil já (MBR3060PT – 30A ).
 
    | 
![]()  | 
    | 
- Zhruba schéma zapojení (zakroužkovaná část je přidaná oproti originálu)
 
- Zelený a žlutý kabel, je potřeba přerušit a vložit mezi ně Diody proti sobě, jak je vidět z obrázku a k nim do „proti“ diod přivést signály z centrálu tj. oranžový a šedý kabel.
 
| 
 
  | 
- Bílý kabel **A28A je potřeba pod volantem ze scartky přerušit a zapojit ho na pevné PLUS(+) přes pojistku 5A.
 
- Jediné co se tímto upravením ve dveřích změní, je že budou zrcátka fungovat bez klíčku a bude svítit podsvícení – které není potřeba řešit protože jsou to dvě diody, které mají zanedbatelný odběr.
 - Jediná nevýhoda tohoto celého je, že když se rychle odemkne a zamkne auto, zrcátka se zaseknou v poloze kde byly při přemísťování. Stejně jako když se na tlačítku zrcátek rychle zmáčkne sklopit-vyklopit.  

 - Stahování oken se nijak nenaruší, pro ty je přívodní kabel růžový (tlustý) – ve scartce vpravo dole.
 - Ještě jsem si na napájení přidal rozepínací relátko, které má přivedený kabel k sepnutí ze spínačky (klíčku). Což způsobí, že se Vám zrcátka nesklopí, když se budete chtít za jízdy uvnitř zamknout.
 
 
 







pěkný návod a názorně popsáno, češi zvládnou opravdu vše..